czwartek, 22 października 2015

Powitanie

Witam Was serdecznie
Takich blogów jak ten jest już w sieci pełno, i mój niczym specjalnym merytorycznie się wyróżniać nie będzie!
Mam za to ogromną nadzieję, że będzie się wyróżniał pewną specyficzną wrażliwością i inną nieco perspektywą.


Ma to być moja prywatna galeria fotograficzna. Tematyka zdjęć będzie pewnie różnorodna i zapewne będzie ewoluowała w różnych kierunkach - tak jak moje zainteresowania, które nie zawsze trzymają się ustalonych ścieżek.
Na pewno będzie trochę Industrialu i Architektury z dużym naciskiem na detal.
Może uda mi się jakoś namówić modelki do aktów - co jest moim skrytym marzeniem od lat.
Oraz portret - który nie jest moją mocną stroną, ale zawsze mnie fascynował.

Fotografuję amatorsko od dzieciństwa. Najpierw Smieną potem Zenitem, jak chyba większość z mojego pokolenia. Pierwszy japoński aparat miałem w posiadaniu dopiero na studiach. Mile wspominam tamte czasy, kiedy nad każdą klatką filmu zastanawiałem się po kilka razy. Tamta analogowa fotografia miała w sobie czar, ducha, pewną tajemniczość i magię! Noce spędzane nad powiększalnikiem i kuwetami ... ech ... łza się w oku kręci.



Obecnie posiadam Canona Eos 700D + 18-135 IS STM + 70-300 EF. Większość zdjęć będzie właśnie na tym sprzęcie robione, choć zapewne starsze fotografię z Eosa 300 czy jeszcze z Zenitów też się pewnie pojawią jako ciekawostki archiwalne.

Zapraszam do oglądania, komentowania i wymiany uwag.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz